קירבי צרכנות

מחלקות השירות של החברה פתוחות בין השעות 8:00-21:00. 

הסיבה לכך היא כיוון שאנו רוצים לתת מענה טלפוני מייצג לכל בקשה צרכנית, וזאת בשל כך שמערכת הקירבי אינה משווקת בחנויות ושיווקה מתבצע אך ורק בשיווק ישיר ע"י לקוח מביא לקוח.

מכאן, שהאינטרס של החברה הוא להגיע לרמת שביעות גבוהה של הלקוח כיוון שאם יהיה מרוצה מהצד השירותי של החברה וכתוצאה מכך ישתמש במוצר ויפיק ממנו את המירב ויגיע לשביעות רצון גבוהה, הוא ימליץ על המוצר לכל חוג מכריו.

דרך זו נבנתה על ידי קירבי העולמית ובכך המערכת משווקת בכל העולם. למערכת הקירבי יש אחריות של שלוש שנים שבמהלכן ללקוח ניתנת האפשרות לקבל קריאות שירות לאורך כל שנות האחריות, ללא כל עלות ולא כל הגבלה. שירות זה אינו סטנדרטי ומביא רמת שירות גבוהה, וזאת כמענה לדרישה צרכנית גבוהה מצד הלקוח.

אחת לכל תקופה בתקופת האחריות ניתנת ללקוח האפשרות לבדיקה שנתית מקיפה למערכת ללא כל תשלום על מנת לוודא שהמכשיר פועל בצורה מכוונת ומדויקת, וזאת במטרה לקבל את מירב התוצאה.

החברה מביאה גישה שונה וחדשה לרמה צרכנית וזמינות צרכנית בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בתחומה, וזאת מכיוון שלצרכן יש מערכת מובילה בתחומה.

ניתן לפנות לכל מחלקות השירות על פי הפירוט באתר שכתובתו  WWW.K1914.CO.IL    ולהזמין מתן שירות מהסניף הקרוב לביתו.

דף הבית |  מוצרי קירבי |  הזמנת הדגמות | המלצות   


האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים