קירבי צרכנות
לחברת קירבי מחלקת שירות לקוחות זמינה ללקוחותיה לכל שאלה.
הסיבה לכך היא כיוון שאנו רוצים לתת מענה טלפוני מייצג לכל בקשה צרכנית, וזאת בשל כך שמערכת הקירבי אינה משווקת בחנויות ושיווקה מתבצע אך ורק במכירה ישירה לצרכן ועל ידי לקוח מביא לקוח.
מכאן, שהאינטרס של החברה הוא להגיע לרמת שביעות גבוהה של הלקוח כיוון שאם יהיה מרוצה מהשירות והגיבוי הניתן לו על ידי החברה למערכת שרכש וכתוצאה מכך ישתמש במוצר ויפיק ממנו את המירב ויגיע לשביעות רצון גבוהה, הוא ימליץ על המוצר לכל מכריו.
דרך זו נבנתה על ידי קירבי העולמית וכך המערכת משווקת בכל העולם למעלה מ 100 שנים. למערכת הקירבי יש אחריות של שלוש שנים שבמהלכן ללקוח ניתנת האפשרות לקבל קריאות שירות לאורך כל שנות האחריות, ללא כל עלות ולא כל הגבלה. שירות זה אינו סטנדרטי ומביא רמת שירות גבוהה, וזאת כמענה לדרישה צרכנית גבוהה מצד הלקוח.
אחת לכל תקופה בתקופת האחריות ניתנת ללקוח האפשרות לבדיקה שנתית מקיפה למערכת ללא כל תשלום על מנת לוודא שהמכשיר פועל בצורה מכוונת ומדויקת, וזאת במטרה לקבל את מירב התוצאות.
החברה מביאה גישה שונה וחדשה לרמה צרכנית וזמינות בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בתחומה.
לקבלת שירות ניתן לפנות לכל מחלקות השירות בסניף הרצוי.